Κατά τη χρήση του διαδραστικού πίνακα Qtenboard, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δείχνουν παρουσιάσεις, εικόνες και βίντεο σε ολόκληρη την τάξη ταυτόχρονα.
Οι διαδραστικοί λευκοί πίνακες Qtenboard εφευρέθηκαν για να αντικαταστήσουν τους παραδοσιακούς πίνακες ή λευκούς πίνακες, οι οποίοι έπρεπε να καθαρίζονται μετά από κάθε χρήση.Οι δάσκαλοι χρειάζονταν συνεχώς κιμωλία ή στυλό., ενώ ο διαδραστικός πίνακας Qtenboard δεν χρειάζεται τίποτα από αυτά.
Εκτός από την προβολή εικόνων ή παρουσιάσεων σε διαδραστικούς λευκούς πίνακες Qtenboard, οι εκπαιδευτικοί μπορούν επίσης να γράψουν πάνω τους χρησιμοποιώντας ένα στυλό / δείκτη εκπαιδευτικού / δάχτυλα.Αυτό το χαρακτηριστικό έχει πολλές χρήσεις για παράδειγμα σχολιάζοντας εικόνεςΔείχνουν ένα πρόβλημα μαθηματικών και δείχνουν στην τάξη την σωστή ορθογραφία μιας λέξης.
Οι διαδραστικοί πίνακες Qtenboard μπορούν να ανιχνεύσουν περισσότερους από έναν ανθρώπους που γράφουν πάνω τους ταυτόχρονα, έτσι ώστε η οθόνη να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για να σχεδιάσουν,γράφει και κάνει κλικ σε πράγματα αγγίζοντας την οθόνη απευθείας αντί να χρησιμοποιεί έναν υπολογιστή.
Κατά τη χρήση του διαδραστικού πίνακα Qtenboard, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δείχνουν παρουσιάσεις, εικόνες και βίντεο σε ολόκληρη την τάξη ταυτόχρονα.
Οι διαδραστικοί λευκοί πίνακες Qtenboard εφευρέθηκαν για να αντικαταστήσουν τους παραδοσιακούς πίνακες ή λευκούς πίνακες, οι οποίοι έπρεπε να καθαρίζονται μετά από κάθε χρήση.Οι δάσκαλοι χρειάζονταν συνεχώς κιμωλία ή στυλό., ενώ ο διαδραστικός πίνακας Qtenboard δεν χρειάζεται τίποτα από αυτά.
Εκτός από την προβολή εικόνων ή παρουσιάσεων σε διαδραστικούς λευκούς πίνακες Qtenboard, οι εκπαιδευτικοί μπορούν επίσης να γράψουν πάνω τους χρησιμοποιώντας ένα στυλό / δείκτη εκπαιδευτικού / δάχτυλα.Αυτό το χαρακτηριστικό έχει πολλές χρήσεις για παράδειγμα σχολιάζοντας εικόνεςΔείχνουν ένα πρόβλημα μαθηματικών και δείχνουν στην τάξη την σωστή ορθογραφία μιας λέξης.
Οι διαδραστικοί πίνακες Qtenboard μπορούν να ανιχνεύσουν περισσότερους από έναν ανθρώπους που γράφουν πάνω τους ταυτόχρονα, έτσι ώστε η οθόνη να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για να σχεδιάσουν,γράφει και κάνει κλικ σε πράγματα αγγίζοντας την οθόνη απευθείας αντί να χρησιμοποιεί έναν υπολογιστή.